مونو پرینت گـــــــــــــــــــــرافیک
.:: Your Adversing Here ::.
 

مونو پرینت

مونو پرینت



مواد و ابزار لازم:شیشه، رنگ روغن ، كاغذ كاهی، پارچه، مداد و قلم مو، كاغذ چاپ، طرح آماده ، شیشه یا پالت رنگ، غلتك... چاپ به دو روش صورت می گیرد طراحی روی شیشه، طراحی پشت كاغذ.


طراحی روی شیشه: ابتدا طرح مورد نظررا زیر شیشه قرار می دهیم و با قلم مو و رنگ مناسب طرح را روی شیشه می كشیم باید دقت شود كه رنگ گذاری روی شیشه با سرعت انجام شود، چون امكان خشك شدن رنگ زیاد است. پس از رنگ گذاری می توان قسمت های زاید طرح را به وسیله پارچه تمیز كرد. سپس كاغذ را روی شیشه قرار می دهیم و طرح را با مالش دست و یا غلتك روی كاغذ منتقل و نمایان می سازیم.


چاپ پشت كاغذ:سطح شیشه را با یك لایه رنگ پوشانده و كاغذ باطله را روی شیشه می گذاریم و برمی داریم چند باراین كاررا تكرارتا كاغذ به شیشه نچسبد. پس كاغذی را كه روی آن طرح كشیده شده را طوری می گذاریم كه سطح سفید كاغذ زیر و طرح روبروی ما باشد كاغذ را با چسب روی شیشه محكم می‌كنیم. از روی طرح با یك شی تقریبا" نوك تیز می كشیم. همچنین می توان برای این كه اثری از طرح روی كاغذ نماند طرح را روی كاغذ پوستی كشیده وكاغذ پوستی را روی كاغذ عادی قرار داد.

در پایان کار ، رنگ روی شیشه را با تینر و یا بنزین از سطح شیشه پاک میکنیم .

 



نظرات شما عزیزان:

nikoo
ساعت11:48---4 شهريور 1394
چاپ مونوپرینت خیلی سخته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,

  • shomal24

    مهدی

    shomal24

    http://shomal24.loxblog.com

    گـــــــــــــــــــــرافیک

    مونو پرینت

    گـــــــــــــــــــــرافیک

    به وبلاگ من خوش آمدید، امید وارم مطالبی که در وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه . خواهش می کنم اگه پیشنهاد و یا انتقادی دارید حتماً در قسمت نظرات بنویسید... موفق باشید. به وبلاگ من خوش آمدید

    گـــــــــــــــــــــرافیک