گـــــــــــــــــــــرافیک
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود رایگان آموزش فتوشاپ _ طراحی یک بک گراند لطیف و رمانتیک با استفاده از حباب

دانلود رایگان آموزش فتوشاپ _ طراحی یک بک گراند لطیف و رمانتیک با استفاده از حباب

در این آموزش، تکنیک های مهمی در ادوب فتوشاپ CS6 خواهید آموخت که با استفاده از آن ها می توانید توسط براش های سفارشی، اشکال و استایل ها، یک بک گراند لطیف و رمانتیک با استفاده از حباب و قلب طراحی نمایید. 

- برنامه: Adobe Photoshop Cs6
- سطح آموزش: متوسط

حجم فایل: 9.65 مگابایت

برای دانلود بهادامه مطلب مراجعه کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود رایگان مجموعه کامل پلاگین های فتوشاپ توپاز _ Topaz Photoshop Plugins Bundle

 

دانلود مجموعه کامل پلاگین های فتوشاپ توپاز

Topaz Photoshop Plugins Bundle حاوی مجموعه ای از پلاگین های مشهور شرکت Topaz Labs برای ادوبی فتوشاپ CS3، CS4، CS5 ، CS5.1 و همچنین Photoshop Elements 6 و بالاتر می باشد. پلاگین های برای کنترل plug، شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، کاهش نویز، جداسازی تصویر شیء از پس زمینه تصویر و ارتباط با تصاویر دیگر، انجام sharpening و ... طراحی شده اند...

حجم فایل 310 مگابایت

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود رایگان مجموعه کامل پلاگین های فتوشاپ توپاز _ Topaz Photoshop Plugins Bundle,
  • دانلود رایگان نرم افزار طراحی و تغییر دکوراسیون اتاق

     

    دانلود رایگان نرم افزار طراحی و تغییر دکوراسیون اتاق

     

     

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار تغییر چهره (ویرایش تصویر ) Face Off Max 3.5.1.6

     

    نرم افزار تغییر چهره (ویرایش تصویر )

    Face Off Max 3.5.1.6ابزاری حرفه و کاربردی جهت تغییر چهره اشخاص می باشد. شاید شده باشد که بخواهید صوتر خود را با چهره های سر شناش دیگر تعویض نمائید! اما به دلیل وقت گیر بودن این عمل با نرم افزار فتوشاپ پشیمان شده باشید. در این پست ما برای شما عزیزان نرم افزاری کاربردی را اماده نموده ایم که با استفاده از ان شما میتوانید به آسانی صورت خود یا چهره هر شخص دیگری را با چهره دیگر اشخصاص تعویض نموده و بر روی بدن انها قرار دهید. این نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی داشته و برای اوقات تفریحی مناسب می باشد...

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار رتوش و آرایش عکس - Makeup Guide 1.3.1 گـــــــــــــرافیک

     

    دانلود نرم افزار رتوش و آرایش عکس - Makeup Guide 1.3.1

    اگر از کیفیت عکس چهره خود راضی نیستید و یا میخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید، نرم افزار Makeup Guide شما را کمک و راهنمایی خواهد کرد.

     

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار عکاسی استودیو عکس Photo Studio 0.9.13


     دانلود رایگان نرم افزار عکاسی استودیو عکس « نرم افزار اندروید»

                                                                  
    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار فیلم برداری مخفیانهSecret Video Recorder 5.7

     

    دانلود رایگان نرم افزار فیلم برداری مخفیانه در اندروید

     

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار فری هند _ گــــــــــــرافیک_ Download Free Hand

    دانلود رایگان نرم افزار فری هند

     

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار کورل دراو _ Download free software CorelDraw

    دانلود رایگان نرم افزار کورل دراو Download free software CorelDraw

     

     

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان آموزش فتوشاپcs5 _ گــــــــــــــــرافیک

     دانلود رایگان آموزش فتوشاپcs5 

     


     

     برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار فتوشاپcs5 _ گــــــــــــــرافیک _ Download Adobe Photoshop cs5

      

    دانلود رایگان نرم افزار فتوشاپcs5

     

    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    معرفی رنگ ها در طراحی گرافیک و انتخاب درست رنگ در برند ها

    (معرفی رنگ ها در طراحی گرافیک و انتخاب درست رنگ در برند ها)

    بر خلاف آنچه برخی فکر می کنند، طراحی یک برند کار بسیار زمان بر و مشکلی است. نه تنها شما مجبورید تعداد زیادی متغیر را در نظر داشته باشید، بلکه باید بدانید چگونه تغییرات را به خوبی و به نسبت های مناسب در جاهایی که نیاز است اعمال نمایید.


    اگر شما بخواهید یک برند قدرتمند را طراحی کنید، تجارت شما قسمتی از تامین و ارائه سرویس ها و خدمات مناسب و مطلوب برای راضی کردن مخاطب و مشتری خواهد شد.
    شما می توانید به فروش اتومبیل بپردازید و یا یک فروشنده مستقل باشید، فنجان بفروشید و یا تعمیرکار ساعت باشید. داشتن یک برند قدرتمند هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت، در عوض، باعث افزایش شانس شما برای دستیابی به موفقیت های بیشتر خواهد شد.
    هنگام طراحی یک برند، شما مجبور خواهید بود نکات زیادی را در نظر داشته باشید. یکی از این آیتم ها رنگ است. شما می توانید یک لوگوی تک رنگ، یک لوگوی دو رنگ و یا حتی لوگویی با بیش از دو رنگ داشته باشید (لوگوی Windows و یا لوگوی Apple). هر رنگ باز گو کننده مطالب و نکاتی در مورد لوگوی مرتبط می باشد. رنگ ها به طور ناخودآگاه چندین نوع پیام را منتقل می کنند. ما در این مقاله نگاهی به رنگ های اصلی خواهیم انداخت و نمونه های قدرتمندی از برند را که رنگ در آنها نقش بسزایی داشته را معرفی خواهیم کرد...

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,
  • برخی از مردم هیچ‌گاه افسرده نمی‌شوند چرا؟

    برخی از مردم هیچ‌گاه افسرده نمی‌شوند چرا؟

    رویارویی با تجربه‌های ناگوار زندگی مانند طلاق، بیکاری، سوگواری و یا هر نوع شکست دیگر باعث افسردگی در بسیاری از افراد می‌شود. پس چرا بسیاری دیگر در اثر این اتفاقات افسرده نمی‌شوند؟

    فردی که در اثر این تجربه‌ها افسرده نمی‌شود دارای خصوصیتی است که در اصطلاح روان‌پزشکی از آن به عنوان "حالت ایستادگی یا مقاومت" یاد می‌کنند.

    آن طور که دکتر ربکا الیوت، روانشناس از دانشگاه منچستر می‌گوید همه ما در جایی از خط درجه بندی شده سلامت روانی قرار داریم.

    او در این مورد توضیح می‌دهد: "در یک سوی (این خط) کسانی هستند که بسیار آسیب پذیرند و هنگام رویارویی با میزان فشار عصبی کم یا حتی هیچ‌گونه فشاری دچار اختلالات روحی می‌شوند. در سوی دیگر (این خط) کسانی وجود دارند که زندگی بسیار بد و مملو از تجربه های تلخ داشته‌اند اما همچنان مثبت و خوش‌بین باقی مانده‌اند."

    به نظر او بیشتر ما جایی در وسط قرار داریم.

    اما این مقاومت و ایستادگی چیست؟ آیا چیزی است که ما آن را به ارث می‌بریم، و یا چیزی اکتسابی است؟ آیا می‌توان ردپای شیمیایی آن را در مغز یافت؟ یا به نحوه پیوند اعصاب و یا فعالیت الکتریکی اعصاب مربوط می‌شود؟ اگر دارای این خصوصیت نیستیم می‌توانیم آن را به دست بیاوریم؟

    متأسفانه جواب همه این سؤال‌ها مشابه است. ما حقیقتاً نمی‌دانیم. اما دوست داریم و نیاز داریم که بدانیم، زیرا طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، افسردگی بیش از ۱۲۰ میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

    بیل دیکین، پروفسور روان‌پزشک در دانشگاه منچستر می‌گوید: "به نظر ما یک پنجم جمعیت بریتانیا در مقطعی از زندگی‌شان دچار افسردگی می‌شوند."

    چیزی که باعث نگرانی می‌شود این است که به نظر او در حال حاضر تعداد بیشتری از افراد نسبت به گذشته دچار افسردگی می‌شوند و علاوه بر آن تأثیر افسردگی بر روی جوانان نیز این روزها بیشتر شده است.

    بیل دیکین، ربکا الیوت و دیگر همکارانشان تحت حمایت شورای پژوهش پزشکی، با بررسی دقیق مغز انسان، تلاش می‌کنند تا منشأ و ماهیت این خاصیت مقاومت را درک کنند.

    آنها معتقدند درک بهتر این مسئله ممکن است به نفع کسانی تمام شود که دارای این خاصیت نیستند.

    کسانی که مورد تحقیق قرار گرفته‌اند عمداً از سطوح مختلف انتخاب شده‌اند. بعضی‌ها گاه به گاه دچار افسردگی شده‌اند، بعضی‌ها بیش از حد معمول با فراز و نشیب‌های زندگی دست و پنجه نرم کرده‌اند و بعضی از آنها زندگی نسبتاً بهتری داشته‌اند.

    دکتر بیل دیکین می‌گوید این تحقیقات آنها را متوجه عملکرد مغز در این خصوص کرده است. وی از جمله به " درک انعطاف پذیر" - قابلیت انسان در تطبیق با شرایط مختلف زندگی - و همین‌طور میزان توانایی مغز برای پردازش و به یاد آوردن خاطرات و موضوعات شادی بخش اشاره کرد.

    حافظه عاطفی

    افرادی که در این تحقیقات شرکت کردند به چهار گروه مختلف تقسیم شدند. گروه‌ها عبارتند از افرادی با استرس زیاد، استرس کم، دارای افسردگی و بدون افسردگی.

    نمونه ای از آب دهان همه آنها برای اندازه‌گیری میزان هورمون استرس، آزمایش شده است. فعالیت‌های مغزی بسیاری از آنها نیز اسکن می‌شود تا نشان دهد که هنگام فعالیت‌های گوناگون کدام بخش‌های مغز فعال می‌شوند.

    ربکا الیوت می‌گوید: "در یکی از آزمایش‌ها به آنها تصاویری با بار احساسی نشان می‌دهیم. آنها باید این تصاویر را به خاطر بسپارند. مدت کمی بعد این تصاویر همراه با تصاویر دیگر دوباره به آنها نشان داده می‌شود. آنها باید از میان همه، آن تصاویر را تشخیص دهند. از این طریق ما می‌توانیم قابلیت انسان‌ها در به یاد آوردن موضوعات عاطفی را اندازه گیری می‌کنیم."

    خانم الیوت می‌گوید که تحقیقات هنوز کاملاً نشده است و به عنوان مثال هنوز نمی‌توان گفت که تفاوت عملکرد مغز بین گروه های مختلف دقیقاً چیست.

    اما نشانه‌هایی که موجب دلگرمی است، وجود دارد. ارتباطی که بین میزان خاصیت ایستادگی مغز افراد با چگونگی عملکرد آنها در آزمون‌های مختلف وجود دارد، یکی از نشانه های دلگرمی است.

    دکتر ربکا الیوت در این باره می‌گوید: "مثلاً نتایج اولیه تحقیقات نشان داده است افرادی که خاصیت ایستادگی بیشتری دارند، احتمال آنکه تصاویری حاوی صورت‌های شاد به یادشان بماند بیشتر است تا تصاویری با صورت‌های غمگین."

    هنوز مشخص نیست که چگونه پزشکان از تحقیقات اخیر در دانشگاه منچستر می‌توانند استفاده کنند. چیزی که از آن به عنوان خاصیت ایستادگی مغز یاد می‌شود، به مخلوطی از فعل و انفعالات بین ژن‌های انسان، مواد شیمیایی بدن، شبکه اعصاب در مغز و تجربه های زندگی ما بستگی دارد.

    اما به طور کلی پژوهشگران امیدوارند تا با درک فعالیت‌های مغزی که نشان دهنده خاصیت ایستادگی و مقاومت آن است، به درمان‌های تازه و یا شیوه های جدید درمان اختلالات عصبی دست یابند.

    دارویی برای ایجاد خاصیت ایستادگی؟

    بیل دیکین می‌گوید که با استفاده از اسکن‌های مغزی می‌توان "نمایه علمی عصبی" مشکلات یک شخص را ترسیم کرد. این اطلاعات می‌تواند به تصمیم‌گیری در خصوص بهترین روش معالجه، کمک کند.

    ممکن است مریضی دارای قابلیت "درک انعطاف پذیر" باشد اما به یاد آوری افکار و خاطره های غمگین گرایش بیشتری داشته باشد.

    بیل دیکین می‌گوید: "درک این مطلب به ما فرصت می‌دهد تا با ایجاد یک برنامه درمانی برای شخص مورد نظر مانع از افسردگی او در آینده شویم." به گفته او در مرحله اول، این درمان به احتمال زیاد نوعی گفتار درمانی خواهد بود.

    اما ربکا الیوت در پاسخ به این سؤال که آیا می‌شود دارویی ساخت که با استفاده روزانه از آن فعالیت مغز را تحت تأثیر قرار داد و خاصیت مقاومت آن را بیشتر کرد، می‌گوید: "به نظرم ساخت چنین دارویی از نظر تئوری امکان پذیر است اما مطمئن نیستم مردم تا چه حد تمایل به استفاده از آن را داشته باشند."

    اما هرچه باشد پیدا کردن راهی برای تقویت خاصیت مقاومت مغز ارزش آن را دارد. فقط کافی است پای صحبت پولین، یکی از افرادی که در تحقیقات دانشگاه منچستر شرکت کرد بنشینید.

    پولین در دوره ای که بیکار بود و با مشکلات مالی درگیر بود، باید سه فرزندش را به تنهایی بزرگ می‌کرد، دچار افسردگی شدیدی شد و کاملاً منزوی شده بود.

     

     

    پولین می‌گوید: "احساس انزوا می‌کردم و دلم می‌خواست روی تختم بنشینم و گریه کنم. زمانی آنقدر حالم بد شده بود که دیگر نمی‌خواستم با بچه‌هایم باشم. آن زمانی بود که به دکتر مراجعه کردم."

    هنوز دارویی برای ایجاد قابلیت مقاومت در وجود ندارد ولی شاید روزی پزشکان بتوانند برای پولین این دارو را تجویز کنند.

     

  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  • راه هایی برای داشتن نگرش مثبت در زندگی (حتماً بخوانید )

    راه هایی برای داشتن نگرش مثبت در زندگی (حتماً بخوانید )

     

    آیا نگرش مثبتی به زندگی دارید؟ از این مهمتر، آیا بقیه همین فکر را درمورد شما می‌کنند؟ وقتی اوضاع بر وفق مرادتان نیست، حفظ نگرش مثبت به زندگی کار سختی است. این روزها مقالات و کتاب‌‌های زیادی درمورد مثبت‌اندیشی به چاپ می‌رسد اما خیلی‌ از ما نمی‌توانیم بفهمیم که وقتی کارمان را از دست می‌دهیم، ازدواجمان به طلاق منتهی می‌شود یا فرزندمان دچار مشکل قلبی می‌شود، چطور می‌توانیم رویکردی مثبت به زندگی داشته باشیم. مطمئناً این نیاز به تلاش بسیار زیادی دارد. در زیر به 12 روش مطمئن برای ارتقای وضعیت ذهنی شما و ایجاد رویکرد مثبت در خود اشاره می‌کنیم...

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    روش های تصویرسازی در کشور های مختلف جهان _ Visualization techniques in different countries of the wo

     

     

    روش های تصویرسازی در کشور های مختلف جهان 

          عنوانها

    1ـ تصویر سازی

    تصوير سازي در آلمان

    3ـ تصوير سازي در ايتاليا

    4ـ تصوير سازي در هلند

    تصوير سازي در فرانسه

    6ـ تصوير سازي در انگلستان

    7ـ تصوير سازي در ايالات متحده آمريكا

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    تصاویر وکتور بک گراند_ Vector background images

     

    تصاویر وکتور بک گراند

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:تصاویر وکتور بک گراند_ ناقلات الخلفية _Vector background images _Images de fond vecteur,
  • تصاویر وکتور تعمیرات/Repairs vector images

     

    تصاویر وکتور های تعمیرات

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    استانداردهای کارت ویزیت چیست؟_ The standard business card

     

    استانداردهای کارت ویزیت

    کارت ویزیت : ابعاد ۹×۵

    نوع رنگ : CMYK
    رزولیشن طراحی : ۳۰۰dpi
    انواع کارتهای ویزیت: گلاسه – سلفون براق – سلفون مات – کتان – لمینت – برچسب ,…
    فرمت انتقال فایل : Tiff و Psd

    سایز کارت:

    در مورد کارت ویزیت این سایز معمولا ۴٫۸*۸٫۵ است ولی درنظر گرفتن سایز ۴٫۵*۸٫۵ نیز مشکلی را بوجود نمی آورد و هر دو سایز قابل قبول است ( بستگی به آن چاپخانه ای دارد که کارت ویزیت شما را چاپ می کند ). البته گاهی اوقات هم ممکن است استثنائاتی وجود داشته باشد . مثلا در مورد کارتهای دو لت این سایز به سایز ۹*۸٫۵ یا ۹٫۶*۸٫۵ تغییر میکند. کارتهای دو لت کارتهایی هستند که معمولا از وسط تا میشوند . در مورد کارتهای اینترنت نیز اصول کلی به همین ترتیب است البته در این نوع کارتها روش دو لت استفاده نمی شود. سایز این نوع کارت نیز معمولا هم اندازه کارتهای ویزیت معمولی است اما برخی شرکتها نیز کارتهای خود را با سایزهای بزرگتر نیز چاپ می کنند که البته چاپ آن ها حالت...

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:استانداردهای کارت ویزیت _ بطاقة الأعمال القياسية _ The standard business card,
  • توضیحاتی از عکاسی اجسام بی جان

    عکاسی اجسام بی جان

    عکاسی اجسام بی‌جان یا عکاسی طبیعت خاموش (به انگلیسی: Still life photography) شاخه‌ای از هنر عکاسی می‌باشد٬ که به ثبت تصویر از اشیاء بی‌جان و معمولاً غیر متحرک همچون شعله شمع٬ دود٬ گل‌ها، غذا، سنگ٬ کتاب، جواهرات٬ لوازم التحریر٬ میوه‌ها و سایر اشیا محیط پیرامون می‌پردازد.

    عکاسی از اجسام بی‌جان در حقیقت جزو سبک‌های مشکل عکاسی محسوب می‌شود٬ عکاسان این سبک باید توانایی نورسنجی دقیق را داشته و از ذوق ترکیب بندی بالایی برخوردار باشند. هدف اصلی در عکاسی طبیعت بی‌جان٬ بیان ایده و مفهومی خاص٬ به ساده‌ترین و روشن‌ترین شکل ممکن است.

    وجه تمایز اصلی این سبک با سایرسبک‌ها٬ در حقیقت به چیدمان صحنه عکس مربوط است؛ چیدمان در حقیقت همان چیدن صحنه عکس و ساختن صحنه است؛ در این سبک٬ عکاسان در حقیقت بیشتر عناصر عکس را می‌سازند تا اینکه صرفاً سرگرم عکاسی باشند.

    این سبک از عکاسی جزو قدیمی‌ترین سبکهای...

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:,
  • گزارش کار ( چاپ سیلک و چاپ افست )

    گزارش کار

    ( چاپ سیلک  و  چاپ افست )

    1- چاپ سیلک :

    انواع رنگ ها :پلی اتیلن ، پوستر ، رنگ روغن ، پلاستیک و پاپکو

    برای چاپ بر روی کاغذ از رنگ پوستر استفاده می شود و برای چاپ بر روی پارچه از رنگ پلی اتیلن ، پی وی سی ورنگ روغن استفاده می شود.

    برای چاپ بر روی شیشه ، خودکار و چیزهایی که جنس آن از پلاستیک باشد از رنگ پاپکو استفاده می شود.

    انواع توری :چینی ، ایرانی ، سوئیس ، ژاپن و ایتالیا که بهترین آنها در بازار توری سوئیس ، ژاپن و ایتالیا است...

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    داستان کوتاه پسر زیبا رو

    داستان کوتاه پسر زیبا رو

    پسر جوان و زیبارویی بود که فکر می کرد باید با زیباترین دختر جهان ازدواج کند.
    اوفکر می کرد به این ترتیب بچه هایش زیباترین بچه های روی زمین می شوند.
    پسر مدتی بااین فکر در جستجوی همسر یکتایی برای خودش گشت.
    طولی نکشید که پسر با پیرمردی آشنا شد که سه دختر باهوش و زیبا داشت.
    پسر ازپیرمرد درخواست کرد که با یکی از دخترانش آشنا شود.
    پیرمرد جواب داد: هیچ یک ازدخترانم ازدواج نکرده اند و با هر کدام که می خواهید آشنا شوید.
    پسر خوشحال شد. دختر بزرگ پیرمرد را پسندید و باهم آشنا شدند. چند هفته بعد، پسرپیش پیرمرد رفت و
    با مِن و مِن گفت: آقا، دخترتان خیلی زیبا است، اما یک عیب کوچک دارد. متوجه نشدید؟! دخترتان کمی چاق است.
    پیرمرد حرفش را تایید کرد و آشنایی با دختر دومش را به پسر پیشنهاد داد.
    پسر بادختر دوم پیرمرد آشنا شد و به زودی با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتند.
    اما چند هفته بعد پسر دوباره پیش پیرمرد رفت و گفت: دختر شما خیلی خوب است.
    امابه نظرم یک عیب کوچک دارد. متوجه نشدید؟! دخترتان کمی لوچ است.
    پیرمرد حرف او را تایید کرد و آشنایی با دختر سومش را به پسر پیشنهاد کرد.
    بهزودی پسر با دختر سوم پیرمرد دوست شد و با هم به تفریح رفتند
    .

    یک هفته بعد پسر پیش پیرمرد رفت و با هیجان گفت

    دختر شما مثل پشمِ بی لک است

    . همان کسی است که دنبالش می گشتم. اگر اجازه دهید،

     به رویایم برسم و با دختر سوم تان ازدواج کنم!

    چندی بعد پسر با دختر سوم پیرمرد ازدواج کرد

    چند ماه بعد همسرش دختری به دنیاآورد.

    اما وقتی که پسر صورت بچه را دید، از وحشت در جایش میخکوب شد.

    این زشت ترین بچه ای بود که به عمرش می دید. پسر بسیار غمگین شد

     و پیش پدر همسرش رفت و

    با گِله گفت: چرا با این که هر دوی ما این قدر زیبا و خوش اندام هستیم، 

    ولی بچه ما به این زشتی است؟

    پیرمرد جواب داد: دختر سوم من قبلا دختر بسیار خوبی بود.

    اما او هم یک عیب کوچک داشت. متوجه نشدی؟!

    او قبل از آشنا شدن با تو حامله بود.!!!

    البته این مسئله قابل تعمیم به کل نیست.

    همگان را برای مدتی و برخی را برای همیشه می توان فریفت

    اما همگان را برای همیشه هرگز...

    مواظب باشید فریب نخورید 

    در انتخاب ملاکهای ازدواج دقت کنید.

     

  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,
  • ( داستان سمعک )خیـــــــــلی جالبه

    ( داستان  سمعک )

    مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوایی اش کم شده است ...

    به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولی نمی دانست این موضوع را چگونه با او درمیان بگذارد.
    به این خاطر، نزد دکتر خانوادگی شان رفت و مشکل را با او درمیان گذاشت.
    دکتر گفت: برای اینکه بتوانی دقیقتر به من بگویی که میزان ناشنوایی همسرت چقدر است، آزمایش ساده ای وجود دارد. این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو…

    « ابتدا در فاصله ۴ متری او بایست و با صدای معمولی، مطلبی را به او بگو. اگر نشنید، همین کار را در فاصله ۳ متری تکرار کن. بعد در ۲ متری و به همین ترتیب تا بالاخره جواب بدهد. »

    آن شب همسر آن مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق پذیرایی نشسته بود. مرد به خودش گفت: الان فاصله ما حدود ۴ متر است. بگذار امتحان کنم.

    سپس با صدای معمولی از همسرش پرسید:

    « عزیزم ، شام چی داریم؟»
    جوابی نشنید بعد بلند شد و یک متر به جلوتر به سمت آشپزخانه رفت و همان سوال را دوباره  پرسید و باز هم جوابی نشنید. بازهم جلوتر رفت و به درب آشپزخانه رسید. سوالش را تکرار کرد و بازهم جوابی نشنید. این بار جلوتر رفت و درست از پشت همسرش گفت:

    « عزیزم شام چی داریم؟ »

    و همسرش گفت:

    ( مگه کری؟! » برای چهارمین بار میگم: «خوراک مرغ )

  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,
  • داستان خیــــــــــــــلی جالب ( دیدت را تغییر بده )

    داستان خیــــــــــــــلی جالب ( دیدت را تغییر بده )

    میگویند در کشور ژاپن مرد میلیونری زندگی میکرد که از درد چشم خواب بچشم نداشت و برای مداوای چشم دردش انواع قرصها و آمپولها را بخود تزریق کرده بود اما نتیجه چندانی نگرفته بود. وی پس از مشاوره فراوان با پزشکان و متخصصان زیاد درمان درد خود را مراجعه به یک راهب مقدس و شناخته شده میبیند.

    وی به راهب مراجعه میکند و راهب نیز پس از معاینه وی به او پیشنهاد کرد ….

     

    که مدتی به هیچ رنگی بجز رنگ سبز نگاه نکند.وی پس از بازگشت از نزد راهب به تمام مستخدمین خود دستور میدهد با خرید بشکه های رنگ سبز تمام  خانه را با سبز رنگ آمیزی کند . همینطور تمام اسباب و اثاثیه خانه را با همین رنگ عوض میکند. پس از مدتی رنگ ماشین ، ست لباس اعضای خانواده و مستخدمین و هر آنچه به چشم می آید را به رنگ سبز و ترکیبات آن تغییر میدهد و البته چشم دردش هم تسکین می یابد.

    بعد از مدتی مرد میلیونر برای تشکر از راهب وی را به منزلش دعوت می نماید. راهب نیز که با لباس نارنجی رنگ به منزل او وارد میشود متوجه میشود که باید لباسش را عوض کرده و خرقه ای به رنگ سبز به تن کند. او نیز چنین کرده و وقتی به محضر بیمارش میرسد از او می پرسد آیا چشم دردش تسکین یافته ؟ مرد ثروتمند نیز تشکر کرده و میگوید :” بله . اما این گرانترین مداوایی بود که تاکنون داشته.”

    مرد راهب با تعجب به بیمارش میگوید بالعکس این ارزانترین نسخه ای بوده که تاکنون تجویز کرده ام. برای مداوای چشم دردتان،  تنها کافی بود عینکی با شیشه سبز خریداری کنید و هیچ نیازی به این همه مخارج نبود.برای این کار نمیتوانی تمام دنیا را تغییر دهی، بلکه با تغییر چشم اندازت(نگرش) میتوانی دنیا را به کام خود درآوری. تغییر دنیا کار احمقانه ای است اما تغییر چشم اندازمان(نگرش) ارزانترین و موثرترین روش میباشد.

  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:,
  • تصاویر وکتور کیف و کفش _ Vector images of bags and shoes

     

    وکتور کیف و کفش1

    برای دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.

    تصاویر وکتور آرایش _ Cosmetology vector images

     

    وکتور آرایش1

     

     

    برای دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

    .: ادامه مطلب :.

    مرتضی ممیز پدر هنر گرافیک ایران

    مرتضی ممیز پدر هنر گرافیک ایران

    مرتضی ممیز (زاده ۴ شهریور سال ۱۳۱۵ در تهران-درگذشت ۵ آذر سال ۱۳۸۴) طراح گرافیک ایرانی است. او را پدر هنر گرافیک ایران

    ممیز در سال ۱۳۴۴ از دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای زیبا فارغالتحصیل شد و سه سال بعد گواهینامهٔ طراحی غرفه و ویترین و معماری خود را از مدرسه عالی هنرهای تزیینی پاریس دریافت کرد. دوره اخذ لیسانس ممیز ۱۱ سال به طول انجامید و ممیز در این دوره به کارهای مختلفی چون کار در آتلیه گرافیکی و... مشغول بود.

    در سال ۱۳۴۸ پیشنهاد ایجاد رشته گرافیک را به...

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,
  • تاریخ هنر گرافیک در ایران

    تاریخ هنر گرافیک در ایران

     كشور باستاني ايران  با يك تمدني كهن یکی از پايه‌گذاران در عرصه طراحي گرافيكي و هنر است
    امروزه موزه‌هاي سراسر جهان داراي نمونه‌هاي اوليه طراحي گرافيك ايراني بر روي فلز و يا ظروف سفالي- مهرها -كاشي‌ها- گچ بري فرش ابريشم‌ها و انواع لباسها مي‌باشند.
    بعضي از نمونه‌هاي اين هنر باستاني داراي شهرت و آوزاه جهاني مي‌باشند و طرحهاي روي فرش با سفال- نقاشي- مينياتوري خوشنويسي و مصور سازي كتاب‌ها به عنوان آثار ايراني كاملا قابل تشخيص هستند.
    گرافيك مدرن در ايران براي اولين بار در اواخر قرن 19 در غالب طراحي و تصوير در روزنامه‌ها و مجله‌هاي آن دور ظاهر شد و تكامل و پيشرفت آن ادامه يافت اما تا قبل از اين تاريخ در اواخر قرن 18 تعدادي پوسترهاي ملي ( عاميانه ) به روش چاپ سنگي تهيه و در ايران توزيع شده بودند.
    شرح وقايع مذهبي و يا گفته‌هاي معروف فلاسفه شعرا و نويسندگان به بهترين نحو و در غالب سبك زينتي برجسته‌اي طراحي و مصور سازي مي‌شدند.
    طراحي آگهي اولين بار در سال 1908 در تهران آغاز شد و از آن پس طراحي گرافيك ايران به تدريج سبك غربي را پيش گرفت دانشكده هنرهاي عالي در سال 1941 در دانشگاه تهران تاسيس شده و دوره‌هاي هنري گرافيك و طراحي در آن ارائه گرديد طي ساليان گذشته فارغ‌التحصيلان اين دانشكده بيشترين كارگاههاي گرافيك كنوني در تهران را تاسيس كرده اند.
    امروزه علاوه بر اين دانشكده چهار موسسه تحصيلات عاليه ديگر به همانند 6 مدرسه هنر و كه در آنها رشته طراحي گرافيك عرضه مي‌شود وجود دارند كه بالغ برهزار دانشجو در هر سال پذيرش مي‌كنند اين رقم دال بر گسترش طراحي گرافيك در رشته‌هاي گوناگوني همانند چاپ آگهي سينما و تلويزيون در ايران مي‌باشد.
    در سال 1964 اولين نمايشگاه گرافيك در تهران زمينه‌هاي برگزارش و از آن پس طراحان گرافيك ايران آثارشان را در دو بخش گروهي يا انفرادي به طور منظم به مي‌گذارند در سال 1978 اولين دو سالانه طراحي آسيايي در تهران گشايش يافت و در آن كارهايي از تمام كشورهاي آسيايي به نمايش در آمد متاسفانه به علت آشفتگي‌هاي بوجود آمده همزمان با انقلاب اسلامي ايران فعاليت اين نمايشگاه متوقف شد- اولين دو سالانه طراحان گرافيك ايران در سال 1988 و دومين آن در سال 1999 در موزه هنرهاي معاصر تهران برگزار گرديد. جدا از نمايشگاه نام برده سه نمايشگاه بين‌المللي تصوير سازي كتاب كودكان نيز در تهران برگزار شد. همچنين طراحان گرافيك ايران آثارشان را به نمايشگاههاي بين‌المللي مانند دو سالانه پوستر ورشو در سالانه پوستر lahti در فنلاند و نمايشگاه Bratislava در اسلواكي به معرض نمايش گذاشتند .
    امروزه كارهاي آثار طراحان گرافيك ايران به تدريج در عرصه‌هاي بين‌المللي به رسميت شناخته مي‌شود و بسياري از نمونه‌هاي هنري آنها آنان در نشريات حرفه‌اي به صورت برجسته‌اي نشان داده شده است.

  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,
  • ازدواج موقت چیست و چرا ازدواج موقت یک ضرورت اجتماعی است؟

    ازدواج موقت چیست و چرا ازدواج موقت یک ضرورت اجتماعی است؟

    موضوعات

    1.ازدواج موقت چیست؟

    2.چرا ازدواج موقت یک ضرورت اجتماعی است؟

    3.مشکل جنسی جوانان

    4.فلسفه ازدواج موقت

    5. یک نکته مهم دیگر

    6.تکلیف فرزندان ازدواج موقت

    7.ازدواج مسیار

    8.نتیجه بحث

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,
  • بنر چیست و چند نوع است؟

    بنر چیست و چند نوع است ؟

    ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می باشد. به عبارتی دیگر پیامی است که به شکلی هنری، شامل تصاویر و متون زیبای ثابت یا متحرک، روی صفحات وب سایتها ظاهر می شود که بر اساس یک سفارش صورت می‌گیرد و بینندگان را به سایت آگهی دهنده هدایت می‌نماید. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند. متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزان تر هستند زیرا جنبه تبلیغاتی آن بالاتر و در نتیجه صرفه اقتصادی آن باید بیشتر باشد. هرچند تبلیغات از طریق بنر تنها راهکار تبلیغ نیست و این روش هم مزایا و محدودیت‌های خاص خود را دارد، ولی تجربه نشان می‌دهد که استفاده هوشمندانه از بنر به‌ ویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثراست.

    بسیاری از آگهی دهندگان به شناخت کامل‌تری از تبلیغات بنر (Banner Advertising) نیاز دارند تا بتوانند به‌خوبی از آن استفاده کنند. براساس آمار سازمان بین‌المللی تبلیغات (IAB)، ‌در سال ۲۰۰۰ میلادی، تبلیغات از طریق بنر ۴۷ درصد کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است. به‌ ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می‌بریم. بنرها از لحاظ سایز و از لحاظ افقی یا عمودی بودن و نیز از لحاظ دیجیتالی یا چاپی بودن به چند دسته تقسیم می شوند: ...

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,
  • یک مشکل بزرگ در امر ازدواج و مهریه یک بحران...

    یک مشکل بزرگ

    امروز مسأله تشکیل خانواده و ازدواج جوانان به صورت یکى از پیچیده ترین مسایل حادّ اجتماعى درآمده است، و کمتر خانواده اى است که داراى دختر و پسر جوانى باشد و با این موضوع دست به گریبان نباشد.
    بسیارى از مشکلات طاقت فرساى این مسأله مهم و در عین حال ساده، زندگى را در کام خود فرو برده و به صورت هیولایى وحشتناک درآورده است.
    دختران زیادى در خانه ها مانده و در انتظار ازدواجند، و  درحالى که هیچ مشکل اساسى ندارند، خود را در برابر انبوهى از مشکلات جانکاه و موانع غیرقابل عبورى مشاهده مى کنند.
    از سویى دیگر نیز، پسران زیادى، سنین شاداب جوانى را پشت سر گذارده، و در زندگى سرگردانند، در حالى که آرزوى تشکیل خانواده را دارند، آداب و رسوم زشت اجتماعى و پیرایه هاى غلطى که به این امر حیاتى بسته اند، آنها را از رسیدن به مقصود باز مى دارد.
    و عجیب این است که این مسأله در خانواده هاى مرفّه و فقیر از امور پیچیده به حساب مى آید ! چرا که هرکدام کوهى از توقّعهاى غلط را بر دوش مى کشند، و زیر آوار سنگینى از آداب و رسوم موهوم دست و پا مى زنند.
    و اسفبارتر اینکه چون پایه ها از آغاز کج گذارده مى شود، بناى بسیارى از خانواده ها، تا گنبد دوّار کج مى رود، و چون شالوده محکمى ندارد پیوسته دستخوش نوسانات و اضطرابات و ناراحتیها مى شود.
    این در حالى است که مى دانیم «خانواده بزرگ بشرى» از همین «خانواده هاى کوچک» تشکیل مى شود که هر یک به منزله آجرى در این ساختمان عظیم است، و استحکام این ساختمان عظیم بستگى به استحکام این واحدهاى کوچک دارد.
    اگر این آجرها محکم و صاف و با دوام و پرصلابت باشند این مجموعه عمر طولانى و مفید دارد، و به عکس اگر سست و ناموزون باشد، دائم دستخوش تلاطم و ناهنجاریها است، و به سرعت از هم فرو مى پاشد و متلاشى مى شود.
    بنابراین، مسأله تشکیل خانواده براساس الگوها و معیارها و ارزشهاى صحیح، از یکسو رابطه مستقیم و نزدیکى با حلّ مشکلات خانوادگى و نابسامانیهاى شخصى مردم دارد، و از سوى دیگر نیز پیوند روشنى با حلّ مشکلات اجتماعى دارد.
    به همین دلیل براى تحکیم روابط عمومى و اجتماعى انسانها، باید قبل از هر چیز به فکر استحکام ریشه اصلى افتاد، و پایه هاى خانواده را بر شالوده قوى و محکم بنا نمود.
    جالب این است که در روایات اسلامى تشکیل خانواده به ساختن یک بنا تشبیه شده، آن هم بنایى محبوب نزد خدا; چنان که در حدیثى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله)مى خوانیم:
    ما بُنِىَ بَناءٌ فِى الاِسْلامِ اَحَبُّ اِلى اللّه مِنَ التَّزْوِیِج;(1)
    بنایى در اسلام نزد خدا محبوبتر از تزویج نیست.
    و نیز قابل توجّه اینکه قرآن سرچشمه آرامش و امنیّت را تشکیل زندگى صحیح خانوادگى مى شمرد، در آنجا که مى فرماید:
    (وَمِنْ آیاتِهِ اَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ اَنْفُسِکُمْ اَزْواجاً لِتَسْکُنُوا اِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً اِنَّ فِى ذلِکَ لاَیات لِقَوْم یَتَفَکَّرُوْنَ);(2)
    یکى از آیات و نشانه هاى عظمت خدا این است که همسرانى از جنس شما براى شما آفرید تا آرامش خویش را در کنار آنها پیدا کنید، و در میان شما محبّت و دوستى و رحمت قرار داد، در این نشانه هاى بسیارى است براى کسانى که اندیشه مى کنند!
    ولى متأسّفانه بسیارى از عقلا و اندیشمندان نیز به این مرحله که مى رسند از اندیشه در عوامل اصلى مودّت و رحمت باز مى مانند، و تمام اندیشه ها متوجّه آداب و رسوم غلط و ارزشهاى موهوم و پندارهاى خرافى مى شود!

    به ادامه مطلب مراجعه کنید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدی
  • تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,

  • shomal24

    مهدی

    shomal24

    http://shomal24.loxblog.com

    گـــــــــــــــــــــرافیک

    گـــــــــــــــــــــرافیک

    گـــــــــــــــــــــرافیک

    به وبلاگ من خوش آمدید، امید وارم مطالبی که در وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه . خواهش می کنم اگه پیشنهاد و یا انتقادی دارید حتماً در قسمت نظرات بنویسید... موفق باشید. به وبلاگ من خوش آمدید

    گـــــــــــــــــــــرافیک